음악으로 떠나는 추억여행사

Lay all your love on me..

venhuh 2013. 12. 10. 02:33

Lay all your love on me - Mamma Mia soundtrack from ABBA + lyrics




I wasn't jealous before we met

Now every woman I see is a potential threat

And I'm possessive, it isn't nice

You've heard me saying that smoking was my only vice

But now it isn't true

Now everything is new

And all I've learned has overturned

I beg of you 


*Don't go wasting your emotion

(Don't go sharing your devotion)

Lay all your love on me


It was like shooting a sitting duck

A little smalltalk, a smile and baby I was stuck

I still don't know what you've done with me

A grown-up woman should never fall so easily

I feel a kind of fear

When I don't have you near

Unsatisfied, I skip my pride

I beg you dear 


I've had a few little love affairs

They didn't last very long and they've been pretty scarce

I used to think that was sensible

It makes the truth even more incomprehensible

'Cause everything is new

And everything is you

And all I've learned has overturned

What can I do......



당신을 만나기 전에는 내게 질투란 없었어요

그렇지만 이젠 모든 여자들이 적으로 보여요

그래요 난 소유욕이 강해요, 좋지 않다는 걸 알죠

난 담배 피우는 것 말고는 뭐 흠잡을 데가 없는 여자죠

그런데 이젠 담배도 안 펴요

모든 게 변했어요

내가 알고 있던 모든게 뒤죽박죽이 되었어요

난 당신에게 이렇게 애원해요


감정을 낭비하지 마세요 

(노력을 흩뿌리지 말라고요)

당신의 모든 사랑을 내게 주세요


난 당신에게 너무나도 무력하게 빠져들었죠

잠깐 동안의 얘기와 미소로, 난 당신에게 빠지게 되었어요

나한테 도대체 어떻게 한 거에요?

산전수전 다 겪은 여자가 이렇게 쉽사리 빠져들다니

두렵기 조차 하네요

당신이 곁에 없을 땐

뭔가 불만스럽고, 자존심도 버릴 지경이에요

당신에게 애원해요


예전에도 몇 번 사랑에 빠졌더랬죠

모두 오래가지 못했고, 최근엔 그런 일도 없었어요

그게 잘하는 거라고 생각했었는데

오히려 현실을 더 이해할 수 없게 만들어요

모든 게 변했기 때문이죠

당신이 그 원인이에요

내가 알고 있던 모든 게 뒤죽박죽이 되었어요

어찌해야 할까요..




...





반응형

'음악으로 떠나는 추억여행사' 카테고리의 다른 글

Kenny G - The Moment  (0) 2013.12.16
사랑의 인사...  (0) 2013.12.15
그 어느 겨울...  (0) 2013.12.09
북한강에서...  (0) 2013.12.08
내가 사는 이유...  (0) 2013.12.07